Friday, August 24, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 7

Vel, betrakte du gå! Du holde flytte nærmere og nærmere mot målet. Hvordan ekstraordinære er du? Vil du vite? Du er den mest ekstraordinære personen på denne jorden! For å sitere Wayne Dyer, er vi mennesker har en åndelig opplevelse. Med dette i bakhodet, hvordan kan du være noe men guddommelig som et åndelig blir! Oppbevar dette i bakhodet når du er på reisen til å oppnå vekttap.


Du gjøre din hjemmearbeide tildeling og inkluderer øvelse i rutine? Var det stor å danse rundt risting at booty? Kroppen din må ha vært i himmelen shouting, "Mer, mer, mer!" For meg, jeg inkludere noen forskjellige ting: vandre, dans, yoga, pilates, Turgåing og kjører. Jeg måtte komme utenfor og puste i alt som Gud har skapt. Faktisk, har jeg tenkt om hvordan du kjører en maraton. Kan du forestille deg i en alder av 49 gjør dette? Jeg skal begynne med en 5 K våren og deretter gå derfra. Jeg har en person i mitt liv som er fungerer som min coach å tilby oppmuntring slik at jeg vet jeg kan gjøre det. Jeg har til å utøve som det øker min energi nivå og gjør meg føles bra. Snu 50 neste år er transcending meg til å oppleve alt som om det er alle splitter nye. Jeg føler meg som om jeg 21 igjen. Jeg har ingen rynker, ya, høyre!


Jeg har vært å komme i kontakt med så mange mennesker som har tilgivelse kjernen i deres vekten saker. Jeg vet en forrige leksjon fokusert på tilgivelse og jeg ønsker å fokusere på det igjen i denne leksjonen.


Hvem du fortsatt trenger å tilgi? Ta med deg selv i denne prosessen. Hvilke tanker du fortsatt har som ikke er koblet til Gud? Skriv dem ned nå.


Skrive vil hjelpe deg å få dine følelser. Har du journalen? Hvis du ikke gjør det, vil jeg anbefale det. Jeg journal hver natt, og dette er hvor jeg uttrykke mine tanker og deretter jeg også inkludere takknemlighet for de tingene som jeg har og de tingene som jeg har ennå til å motta. Jeg tror alt er der venter for meg.


Etter først av året, vil jeg tilby en gratis en time teleconference samtale-du betaler bare for kostnadene for samtalen. Er ikke dette spennende? Du vil være på telefon-samtale med andre som går gjennom samme. Hva en flott mulighet til å koble. Jeg kan ikke vente!


Ikke helt gi! Jeg leste noe som Donald Trump sa. Hvis du kommer til å tenke, vil du kanskje også tror BIG! Så Tenk store vekttap. Disse ekstra pounds er bare smelter bort. Du kan gjøre det! Du er slippe smerte, stress, slik at du manifestere alle som er din ved Divine høyre. Du kommer til å se fantastiske ut i det slinky antrekket. Jeg er så stolt av dere for å fokusere på deg selv. Gud er så stolt av deg også! Gå for det!


Kjærlighet og klemmer,


Tami
www.tamiclose.com

No comments:

Post a Comment