Monday, August 27, 2012

Si farvel til Dieting

Det første målet har vi når du går på en diett er å miste vekt. Det andre målet er å holde vekten av. Hvorfor er det at vi gå ned i vekt mens dieting, og få det tilbake når vi stoppe diett?


En diett er noe midlertidig. Vi følger retningslinjene, do 's and don'ts, og resultatet er vekttap. Så snart vi stoppe følger disse retningslinjene, begynner vi å få vekt. Det er midlertidig. Vi trenger å utdanne oss om karbohydrater, sukker, fett og protein og hvordan de påvirker våre organer. Vi trenger en sunn, ernæringsmessig balanse som vil holde vekten av for godt. Det vi trenger er en livsform.


Jeg har slitt med min vekt siden jeg var 18 år; Jeg er nå 34 år gammel. Over et år siden, bestemte jeg meg å prøve South Beach dietten. Jeg mistet over 30 pounds og har holdt det av. Hva gjorde forskjellen for meg er at jeg gjort valget mellom å ikke behandle det som en diett, men en livsform. Jeg lærte hvordan for å spise matvarene jeg nyte, men i en sunnere måte. I stedet for hvitt brød, jeg velger å spise hvete eller korn brød, i stedet for white poteter, jeg velger å spise yams eller sweet poteter. Vi trenger ikke å gi opp våre favoritt desserter eller pasta, men vi trenger ikke å spise dem fire eller fem dager i uken enten.


Hvis jeg vil iskrem, sjokolade eller French-fries, så det er hva jeg la meg å ha, jeg ikke frata meg på noe jeg vil spise. Hva jeg gjør skjønt, er gå tilbake til min livsform matvaner.


Hvorfor velge en midlertidig vekt-tap løsning, når du kan velge en permanent? Si farvel til dieting, og velg en livsform.

No comments:

Post a Comment