Saturday, November 26, 2011

Hoodia Gordonii blir skitne

Det ble lovet å være en stor behandling for en av den vestlige verdens raskest voksende sykdommer, fedme, er også snu til en markedsføring catfight.


For uinnvidde ble Hoodia Gordonii identifisert av South African Rådet for vitenskapelige og industrielle forskning (CSIR) på 1960-tallet som en potensiell appetitt suppressant.


Brukt i generasjoner av Kalahari Wolfram for generasjoner som en måte å bekjempe sult på lang og krevende jakt turer, arbeidet CSIR med et britisk selskap Phytopharm til å identifisere den aktive ingrediensen i Hoodia. Dette gjorde, og Phytopharm heter dette mirakel molekylet P57 (det var deres 57nde ' oppdagelse).


Med Unilever nå i partnerskap med Phytopharm å commercialise Hoodia, lover det å være en stor støtte i kampen for å holde oss til et sunt spise plan.


Nå selv om P57 er patentert, ikke kan det være anlegget selv, kosttilskudd som har ført til en oversvømmelse av produsenter av naturlig urte alle produsere Hoodia produkter, og forårsaker en masse marked forvirring i den våkne.


En av de verste eksemplene på dette er et økende antall såkalte 'Hoodia forbruker nettsider'. Vekt bør være på 'con' inne forbrukeren, som disse er hovedsakelig drevet av Hoodia produsenter selv, skjult under forskjellige identiteter.


De hevder å sammenligne ulike Maskinvaremerker under nøye utvalgte kriterier, med deres merkevare selvfølgelig på nummer én posisjon.


Med nye sammenligningssider kommer ut noen få uker, er den beste råd ganske enkelt rabatt dem, og deretter lage din egen sjel om hvorvidt du kan stole på merket.


En annen taktikk som er forvirrende forbrukeren er de antatte forskjellene i kvaliteten på andre merker. Den mest vanlige er å med begrepet 'ekstra'. Noen bedrifter hevder at de selge en pakke som er kraftigere enn ikke trekke ut produkter. (Hva er et utdrag? En pakke er en konsentrert fra av en urt som hentes når råolje urt har blitt blandet med vann, alkohol eller et annet løsemiddel og destillert eller fordampet.).


Ingen selger Hoodia Gordonii-ekstrakt, som det ville være krenkende patent holdt av CSIR (som har vært utleid til Phytopharm, som i sin tur har leid det til Unilever). Enhver bedrift som utgir seg for å selge en Hoodia ekstrakt hadde bedre watch deres stigtrinn – bortsett fra villedende forbrukere, Phytopharm og Unilever er usannsynlig å ignorere slik blatant patent tyveri.


En annen vanlig bedrag er å hevde å være 100% Hoodia mens selger på hva synes en virkelig stor lav pris. Hvordan kan de gjøre det? Enkelt – de er å fortelle sannheten. De bruker hele anlegget, i stedet for "hjertet" av anlegget som inneholder den aktive ingrediensen. Som "hud" av Hoodia kan konto for så mye som 40% av vekten, din 100% ren kan bare være 60% ren og ikke helt prute du forventet.


Alle Hoodia krigene synes å være å gjøre er forvirrende potensielle kunder, som blir mindre stand til å ta en avgjørelse om hvilket produkt som er best for dem.
Her er 4 spørsmål som alle som ønsker å kjøpe Hoodia bør spørre, tidligere avskjed med noen penger:


1. Er dette ekte Hoodia Gordonii fra Kalahari-regionen i Sør-Afrika? (Hoodia nå dyrkes i Kina, Texas og andre steder, og det foreligger bevis som Kalahari jord bidrar til effektiviteten av anlegget)
2. Hvilken del av anlegget er brukt? (Husk at det er bare kjernen i anlegg som er identifisert som har virkestoffet).
3. Er det en pakke eller pulver? (Det rette svaret er pulver).
4. Er det Hoodia GORDONII? (Det er mange forskjellige typer planter i Hoodia-familien – det er Hoodia-Gordonii som har vist seg å være appetitt suppressant).


Og husk:


• Hvis prisen er lav, sannsynligvis kvaliteten på produktet vil være.
• Hvis det har nummer én på noen forbrukernes sammenligning diagrammet, hva annet er de "fikse"?
• Hvis de er vage om deres produkter og bare bombard du med sprøytenarkoman-er det sannsynligvis produktet ikke kan stå på dens egen fortrinn.

No comments:

Post a Comment