Monday, November 14, 2011

9 Varseltegn stress

Stress er nastiest 4 brev ordet du noensinne har møtt. Stress ikke, jeg vet det er seks bokstaver, men det pakker pryle av meanest 4 brev ordet du hørt.


Stress kan påvirke din helse og holde deg fra å være alt du kan være å låne en frase gjort nylig populære av US Army.


Psykologer, forskere og de som studerer dette bestemt dyret si sin opprinnelse kan være fysisk, økonomiske, miljømessige, sosiale eller emosjonelle. Jeg si som dekker alt der vi som mennesker engasjere så å hoppe over en lang diskusjon, la oss bare si stress er alt rundt oss og manifesterer seg gjennom ett eller flere av de nevnte kategoriene.


Gitt dette er sant, det må finnes stiffer som er gjenkjennelig, slik at hvis vi velger, kan vi takle det uavhengig av dens bestemt opprinnelse. Selvfølgelig, kan medisinsk typene uenige og si sin kilde må være kjent før behandling.


Jeg vet ikke om deg, men bare sitte i en venterom understreker meg. Derfor ville jeg heller ha generelle anerkjennelse parametere slik at jeg kan i det minste høres intelligente bør jeg ha til å overføre min selvtillit diagnose til min lege.


På denne måten vi begge har noe vi muligens gjenkjenne og kan være kan kommet til samme konklusjon om det. Så, kan vi diskutere behandling.


Hvis du tror på denne måten, følgende 9 advarsel skiltene vil være hva legen bestilt ordspill ment.


1. Sinne på foreldre, søsken, venner. Kommer på plutselig med ingen åpenbare virkelige årsaken.
2. Du føler meg overveldet på hva bruker å være rutine og ønsker å ta ut for å komme vekk fra alt.
3. Angst og/eller konstant bekymre er din nye følgesvenner.
4. Depresjon og en mangel på nytelse ikke bare i hva du brukte til å nyte, men i alt.
5. Utmattelse ledsaget av sleeplessness der du var minst halv vei energisk og likte riste med puten.
6. Hvis du har kroniske tilstander, synes de å være forverres ennå aktivitetsnivå ikke er endret.
7. Du er irritabel ved slipp av en lue. Hvem som helst, kan når som helst utløse din irritasjon.
8. Du ha ikke lenger mulighet til å konsentrere seg. Din er uorganiserte og djevelen kan bry seg om den.
9. Du la ditt utseende og/eller ditt miljø (hjem, arbeidsområde, etc.) gå til hundene.


Jeg vet dette er for det meste Generelt i naturen, men tenker på det for et øyeblikk. De fleste av oss ikke stresset homo sapiens ikke får sint eller irritert over i minst liten ting, vi får en nesten god natts søvn med regularitet, vår oppgaver/jobb ikke overvelde oss og vi elsker hva vi elsker og vi fortsette å gjøre dem.


Jeg presentere denne listen fordi som en tidligere caregiver jeg merke til det skjer å vare mottakere og noen omsorgspersoner. Hvis 4 eller flere av disse betingelsene gjelder, er det tid til å ha en samtale med noen. Det er på tide å stoppe og lukte kaffen, roser, catnip eller hva du liker å lukte.


Det er ditt liv og din helse. Så lenge du har makt til å styre dem, hvorfor ville du?

No comments:

Post a Comment