Thursday, November 24, 2011

Spanings-Vitamin - D

Det er et hemmelig vitamin i nabolaget, vandrende rundt kroppen under forsider. Denne "vitamin" med bare ett enkelt formål, selv om noen forskere mener han har ulterior motiver. Han går av inconspicuous codename "D"-vitamin D.


Ikke la deg lure av sin smarte forkledning. D er ingen vitamin. Han er et steroid hormon forsinkede gjennom kroppen under dekke av et vitamin. Og han har ikke dusinvis av funksjoner, som vitamin c eller vitamin E, bare ett viktig misjon – for å mineralize dine knokler!


Mineraliseringen er et avgjørende mål av enhver kropp. Tenk om vi alle hadde pløsete bein. Verden ville ligne et Salvador Dali mareritt. Vitamin d sparer oss fra å ha pløsete bein.


Enda viktigere, sparer vitamin d oss fra å ha sprø knokler. Han forhindrer oss fra rakitt og osteomalacia ved å balansere kalsium og fosforsjiktets i blodet. Ooh, er at d en smart. Ikke bare er han en mester i disguises, men han er en master apotek, konstant overvåking, måle og balansere mix slik at den bare rett til å sikre at alle har sterk og sunn bein.


Ordet på grapevine er 30% til 40% av hip frakturer i eldre mennesker er et resultat av utilstrekkelig vitamin D. Så vi fanget opp med D, og klarte å slip bort med en sjelden intervju transkripsjon:


"D, noen av fans kan ikke få nok av du. Hva skal de gjøre?"


"Få masse søndag. Det er nøkkelen. Hvor solen tar huden, som er der jeg vil være."


"Men, D, hva med folk som ikke kan? Hva om mennesker i Nord, eller de som klær hodet til tå, eller som står fast innendørs?"


"Hvis du finner deg selv overdressed i en dungeon i Mongolia, få en god multi-vitamin supplement."


"D, som er en flott idé."


"Eller drikke masse milk, befestet med meg, selvfølgelig. Noen frokost frokostblandinger er også befestet med meg. Jeg også hang mye av saltvann fisk, som tunfisk og sardines og sild og laks. Og jeg elsker å skli rundt i OL ' cod leveren olje.


"Så vi får nok solen, melk og fisk vil gjøre trikset."


"Det er rett, men vær forsiktig om melkeprodukter. Ikke alle av dem er laget med befestede melk. Jeg gjør ingen forpliktelse til å være der, og hvis de ikke er."


"Hva om kosttilskudd, D?"


"En god multivitamin supplement bør gjøre det for folk flest. Få et flytende supplement, årsaken de pillene bare ikke fordøye. Du bare ende opp flushing meg ned toalettet... ooh, jeg hater den følelsen. "


"Yuck."


"Og du bør ikke trenger en bestemt vitamin d supplement, fordi det er mulig å overdose. Og vil du ville ikke ha for mye av en fyr som meg rundt."


Det var alle vi kan skli gjennom linjene. Men jeg tror vi har lært mye om hva det er å leve livet til en hemmelig a-vitamin. Vår helt, vitamin D, tilbyr vi våre beste ønsker. Alle kan få rikelig med vitamin d for å holde deres ben sterk og sunn i mange år framover.



OM FORFATTEREN:


Webstedet David Leonhardts selger avgjørende Nectar naturlig liquid vitaminer. Les mer på ernæring, eller lese om viktige Nectar kosttillskudd ingredienslisten.

No comments:

Post a Comment