Saturday, May 19, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 5

Wow! Du må være på brann ved brenning og churning opp disse kaloriene på vei til din idealvekt nå. Jeg vet at tiltak for å bedre livet ikke er alltid lett. Det tar mot til å gjøre dette. Noen ganger er det enklere bare å holde i tankene settet med gjenlevende og gjøre hva du alltid har gjort. Når du gjør det du alltid har gjort, vil du få hva du alltid har fått. Er dette hva du ønsker? Eller vil du ha noe annerledes, noe som er helt utrolig?


Du vet hva jeg mener? Jeg tror du er klar til å sprenge ut av din skall og manifest alt som er din ved Divine høyre. Du er så klar til å sveve over skyene at ingenting kan stoppe deg fra å oppnå suksess. Gud har disse planene for deg, og han ønsker du blomstrende, ikke gjenlevende. Du er nå erkjennelsen av hva du trenger å gjøre for å holder hans bud. Trives betyr hensikt betale oppmerksomhet til deg selv slik at du kan være alt som Gud for deg. Hvis noen ganger føler du at du ikke lever Guds plan, tilgir han deg selv når du ikke er koblet til ham. Nå, hvis Gud kan tilgi deg, så la oss arbeide på forgiving selv.


Jeg vil du skal ta ut et speil og se på det mens du leser følgende utsagn. Hvis du ikke har en håndholdt en, så gå stå ved et speil.


________________ (Fyll i ditt navn), jeg tilgir deg for _____________________ (Fyll ut tomme med hva er det du trenger til å tilgi deg selv for). Jeg vet at du gjorde best du kunne.


________________, jeg tilgir deg for _________________________.


________________, jeg tilgir deg for _________________________.


________________, jeg tilgir deg for _________________________.


Det kan være flere ting du vil tilgi deg selv for, eller du kan bare ha et par ting. Viktigste er å fokusere på forgiving slik at du kan frigi den.


Forrige uke jeg jobbet med en klient som hadde en fantastisk bryte gjennom. Hennes kjernen utgave var ikke forgiving selv for å gjøre feil i ekteskapet, noe som førte til skilsmisse. Hun har vært veldig hardt på seg selv i syv år fordi hun trodde hun spurte alle de riktige spørsmålene og burde ha visst bedre. Jeg gjorde chakra arbeid med henne, og meldingen var høyt og clear…...TILGI DEG SELV. (Forresten, jeg vil forklare chakra arbeid i en annen leksjon).


Nå, mens du ser i speilet, ta høyre hånd og danne en knyttneve og gni over hjertet og gjenta høyt:


Selv om jeg har hatt spørsmålet om ikke forgiving meg selv, jeg dypt elske og akseptere meg selv og dette problemet er helbredet. Guddommelig kjærlighet flom hele kroppen med lys, og hver celle er fylt med kjærlighet. Si dette ti ganger.


I tillegg, mens speilet er foran deg, fortelle deg selv, "Du ser fantastisk, baby!"


Hvordan føler du deg? Overveldende! Formidabelt! Supercalifragilisticexpealidocious! (OK, jeg er en fan av Mary Poppins og jeg elsker det ordet).


Praksis! Praksis! Praksis! (Affirmations, rask øye, emosjonell frihet teknikker, takknemlighet, tilgivelse). Jo mer du gjør, jo mer blir det naturlig å få inn alle positive og Omgi deg med dem. Din idealvekt er allerede her. Tro det! Hvis du vet det! Forvent det!


Jeg setter pris på du og din innsats og er så takknemlig for at du er en del av livet mitt. Jeg sender du rosa lys energi. Klem deg selv med denne lys og være omringet i kjærlighet.


Kjærlighet og klemmer,


Tami Close

No comments:

Post a Comment