Saturday, March 3, 2012

Lukk holdt hemmeligheter til vekttap

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 1


Jeg er så takknemlig for at du tar skritt for å ta kontroll over livet ditt. Du vil bli overrasket når vi arbeide sammen for hvor mye du vil avdekke om deg selv. Du vil forstå hvordan dine tanker har bidratt til å være overvektig og du vil ta daglige trinnene for å sette sammen en ny handlingsplan for deg selv. Jeg antar at du er lei av levende som dette og ønsker noe nytt, noe bedre for deg selv. Jeg er her for å hjelpe deg, og jeg vet du kan gjøre det!


Som en integrerende kroppen terapeut, jeg jobber med energi og trodde prosessene. Med dette i bakhodet skal vi begynne denne leksjonen med en diskusjon om energi og hvordan du tiltrekke overskytende vekt.


Alt er bygd opp av energi. Sofaen du sitter på, tabellen, selv penger er bygd opp av energi. Våre kropper er noe annet enn ren energi. Siden alt er bygget opp av energi, er disse tingene berørt av de naturvitenskapelige lovene i universet. Disse lovene er utformet til å manifestere det vi satt våre tanker. Enkelt sagt er uansett hva du legger hodet på, hva du skal få.


Vi skal se på en av naturvitenskapelige lovene – Law of Attraction. Hvordan virker dette gjelder for blir overvektige? Når du holder negative tanker i kroppen, vises symptomer basert på disse tankene. I ditt tilfelle, kan du holde overskytende vekt. Det kan ha oppstått andre symptomer også, men hovedfokuset akkurat nå er vekten. Du holder negative tanker i kroppen din, og dette tiltrekker overskytende vekt. Ifølge Louise Hay, forfatter av du kan helbrede Your Life, skisserer vekten saker i hennes bok og sinne er drivkraften under vekten. Det kan være noe fra sinne på at de ikke har kjærlighet, sinne på foreldrene eller sinne på ett bestemt overordnet – ofte Faderen. I mitt tilfelle, jeg var sint på begge foreldrene, men mer min far.


Nå, jeg skal gi deg lekser fordi jeg liker dette å være interaktiv og har du også bidra. Så her er ditt første oppdrag for lekser. Det er svært enkelt. Identifisere hvem du er sint på? Du kan ta med deg selv. Når du har gjort dette, deretter beskriver hvorfor du er sint med den eller personene du har identifisert og være bestemt.


Vi vil være peeling tilbake lag og disse enkle trinnene for å avdekke noen lag. Jeg vil deretter adressen hvor kan du slippe dette sinne, så du kan oppleve ren glede og kjærlighet. I ditt tilfelle, spesielt av kroppen.


Du er stor akkurat slik Gud ment å være! Du trenger bare å ta noen lag å avsløre helhet som allerede er der. Takk for at du gav meg være en del av din reise.


Tami Close
Vekt-tap ekspert
http://www.tamiclose.com

No comments:

Post a Comment