Monday, June 25, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap Leksjon # 6

Jeg er så stolt av deg og dine ferdigheter. Du er embarking på din egen reise, og la dine du overveldes meg fordi du ønsker noe mer, noe som overgår hva du vet øyeblikket. Du er slik en gave fra Gud, og han er rett det med deg mens du er på din reise til å oppdage du – peeling tilbake lag å finne helhet som allerede finnes.


Når jeg gikk gjennom min transformasjon for å oppdage meg selv etter å ha vært svært syk og skrelles tilbake mitt eget lag og endret mine tanker, hadde jeg en vanskelig tid tilpasning til den nye meg. I år hadde jeg vært denne personen som bodde i frykt og bekymring, og tiltrakk seg alt som var atskilt fra Gud. Jeg visste ikke personen jeg hadde blitt.


Her var jeg opplever en høyere vibrasjon av energi som omfatter fred, kjærlighet og glede, og ikke helt vet hva de skal gjøre med disse følelsene. Jeg hadde ny samtaler med folk på et helt annet nivå og si farvel til noen når jeg følte behov for å gjøre dette. Du kan oppleve dette også. Folk kommer til å se endringer i deg, og kan være usikker på hva dette betyr for ditt forhold til dem. Prøv å ikke vær bekymret, så det kan være relasjoner som du er nødt til å si farvel til fordi de ikke representerer hvem du er lenger. Kontroller at du takke dem for rollen de spilte i livet ditt (enten i person eller skrive det ned i en journal). Dette er nødvendig for din helbredelse. Være klar over det og omfavne det.


Wayne Dyer, min mentor som skrev The Power of intensjon, stater eloquently "Omgi deg med betingelsene som du vil produsere." Hvis du leter etter harmoni, deretter tiltrekke bare de personene, de erfaringene som vil produsere harmoni. På samme måte, hvis du vil tiltrekke vekttap, og deretter lokke dem, de erfaringene som hjelper deg med å produsere vekttap. Hvis du er rundt folk som alltid ønsker å spise i en usunn måte, hvordan er dette kommer til å hjelpe deg i din søken for å miste vekt? Hva er det du skal gjøre med det? Å sitere Ralph Waldo Emerson, "Ingenting kan bringe du fred, men deg selv."


Dette er hensikten å disse leksjonene. Hvis du vil vise deg at du allerede har alle svarene i. Jeg er den som innehar hånden for å veilede deg til svarene. Som Wayne Dyer fungerer som min mentor, vil jeg tjene som deg. Jeg vil være din coach, cheerleader å si, "Du kan gjøre den." Det er så lett å se utenfor selv etter svarene, men svar ligge alltid innenfor. Vi trenger å være klar til å være åpen og å lytte til våre indre stemme, vår ånd. Noen ganger kan vi lytte til itty bitty komiteen som er i oss også. Har du noensinne hørt om denne komiteen? De forteller oss at vi ikke kan gjøre det. De rope på oss og si "som du tror du er å miste vekt. Du kommer aldri til å kunne gjøre det. Du har prøvd i siste, og ikke har vært vellykket."


Ta en liten stund, og Skriv ned alle tanker du har hatt i det siste som støtter komiteens eksistens. Hver tanke at du har hatt at du ikke kunne gjøre det, det er for vanskelig, alle andre kan miste vekt men meg — alle dem jeg kan ikke setninger.


Akkurat nå, uttrykke takknemlighet til komiteen. Ta et øyeblikk og takke dem for deres tilstedeværelse fordi du trengte dem samtidig. Våre utfordringer kan være vår største gaver, så det er viktig å kommunisere takknemlighet grunn av leksjoner som vi skulle lære. Husk itty bitty komiteen er våre egne negative tanker.


Klar til å ha moro? Stå opp og visualisere komiteen som disse små, troll dukker lined opp over gulvet. Nå snu og riste din hineys på denne komiteen mens shouting og ler, "Jeg er min ideelle vekt. Jeg er en vakker person. Jeg er en lene, mening, sex-maskin. Min rumpe er fin og velformet. Jeg er en guddommelig barn av Gud." Du kan holde i gang med dette, og du kan bruke en hvilken som helst affirmations du ønsker og har mer moro. Her er en støtfanger-klistremerke som vi kunne make….my lår er mindre enn lårene. Nå, endrer du dine tanker å omfavne en høyere vibrasjoner av energi for å tiltrekke seg bare positive mennesker og erfaringer i livet ditt. Holde praktisere og bruke EFT peke poeng for!


Vi har ikke snakket om øvelse ennå, så her er leksene dine. Utøve din lille (merker jeg sa lite) hineys av. Hakke noe du liker å gjøre og gjøre det for minst ti minutter et par ganger hver uke. Det kan bare være vandre rundt huset. Du kan slå på baken movin ' musikk og dans rundt i huset noen minutes…even mer. Hvis du har barn, få dem involvert. Danse med din betydelige andre. De vil elske denne gangen med deg.


Som du trener kaste kroppen din inn i den. La kroppen din vet at du elsker det og gir den oppmerksomheten den fortjener. Blodet er bevegelige, giftige cellene forlater kroppen. Din lunger Takk, musklene, takk. Hver del av kroppen er følelsen av exhilaration. Ba bye, fett celler!


Takk for at du gav meg en del av livet ditt, og hjelpe deg. Du er den mest utrolige personen som det er, og jeg er veldig velsignet å ha deg i mitt liv.


Kjærlighet og klemmer,


Tami Close
Vekt-tap ekspert
www.tamiclose.com

No comments:

Post a Comment