Wednesday, February 15, 2012

Hvorfor er dette slike en hemmelighet?

Jeg fant fontenen av ungdom!


Det er bokstavelig talt ikke nøkkelen til evig ungdom, men jeg har oppdaget hvordan du tregere den aldrende prosessen og starte ser og føler seg bedre. Det er en enkel prosedyre som innebærer hodet og din ernæring.


Og jeg kan ikke forstå hvorfor flere personer ikke får den.


For de fleste av oss er våre ideen om helse noe sånt som "Ok, jeg er ikke syk, jeg ser hva jeg spiser mesteparten av tiden, jeg prøver å utøve, jeg går til legen og få medisiner når jeg ikke kan sparke en kulde eller influensa."


Vi aksepterer at å miste vår hår, får krøllete, får pløsete og har mindre energi er bare en del av får eldre. Og ennå, vi alle vet noen åtti år gammel person som ser femti, og som har mer energi enn vi gjør!


Hva er hemmeligheten? Hvorfor føler jeg så elendig og de gjør det bra?


Er det genetikk? Delvis, men det er mye mer enn som.


Hvordan vi nærmer våre egne organer og ånd mentalt har en dyp effekt på hva vi egentlig er. Dessverre, vi lar våre leger, våre farmasøytiske selskaper og våre media å fortelle oss hvordan vi skal føle seg.


Min mor er et perfekt eksempel på noen som er et offer for programmering vårt samfunn setter der ute. Hennes helse begynte å avta raskt ca 5 år siden. Hun lider av Fibromyalgi, allergier, skjoldbrusk uorden, anemi, høy Kolesterol, og hadde en svulst fjernet fra henne med skulderen som har forlatt venstre halvparten av hennes kropp med noen alvorlige nerveskader.


Hun er på tolv, telle dem, tolv forskjellige reseptbelagte medisiner. Hun tilbringer over $1000 per år på hennes medisiner. Hvis du vil legge til at hun har et alvorlig caffiene avhengighet som krever henne å drikke en kaffe to ganger om dagen bare med å føle seg "normal".


Det er ingen tvil i min sjel at hun har helseproblemer som trenger resepter modereres. Det er også ingen tvil er i min sjel at hun er mentalt avhengig av alle disse medisiner, tenker at hun "blir eldre" og at medisinering det eneste svaret.


Jeg er en high school band direktør av handel, en jobb som krever hyppige 15 timers arbeidsdager. Jeg pleide å komme hjem stress, utmattet og var i stand til å nyte min to smårollinger antics, eller å ha en samtale med min kone.


Jeg var overrasket over hvordan mitt liv forandret til bedre når noen viste meg hvordan å tenke om meg selv.


Jeg tillate ikke lenger meg selv å være et offer i mitt eget liv. Jeg kontrollere hva som skjer med meg. Alt negativ som har skjedd med meg i dag er resultatet av hva jeg manifestert for meg selv i siste. Takk til noen gode venner, har jeg oppdaget at nøkkelen til helse og lykke ligger i min egen tenkning. Hvis jeg tror at jeg blir vellykket, og jeg fortelle meg selv som hver dag, vil det skje.


Takk til noen fantastiske bøker av andre forfattere som Dr. Robert Anthony og Napoleon Hill, sammen med noen personlige coaching, lærer jeg sakte selv å styre min egen skjebne gjennom daglige visualisering.


Jeg ser på verden annerledes nå. I den nye visningen, har jeg sett min mor er lidelse og innse at hun er et offer for samfunnets programmering. Precription narkotika er nå annonsert på TV med regularitet av bilen og øl reklamer. Meldingen er klart, "du er syk. Du har en sykdom. Vi har noe å lette lidelse."


Min mor slått primære leger tre ganger nylig fordi, som hun fortalte meg, "hun ikke fikk sammen med dem." Jeg mener nå at hun forlot dem fordi de ikke ville gi henne omsorg, eller mer nøyaktig resepter som hun ville.


Jeg har introdusert min mor til en serie av alle naturlige helse produkter som sakte vil hjelpe henne rens hennes systemet og starte henne på veien til riktige saldoen. Hun og jeg har også diskutert min nye tankesett og hvordan hun trenger å tro at hun kan være sunn og energisk igjen. Det vil være en lang vei, men med endringene er jeg hjalp henne å gjøre, hun vil bli sendt i slutten.


Så spør jeg igjen - hvorfor ikke flere mennesker får det?


Hvorfor er det at folk tror at reseptbelagte legemidler er svaret på alle deres sunnhet problemer?


Dessverre, det mest sannsynlige svaret er fordi det er hva vårt samfunn er programmering dem med. Jeg velger å slå av TV-annonser og ta ansvar for min egen helse. Jeg vil gjerne hjelpe noen gjøre det samme for seg selv og sine kjære. Det tar en forpliktelse til å lære å tenke, ikke hva de skal tenke.

No comments:

Post a Comment