Thursday, February 16, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 2

Lukk holdt hemmeligheter til vekttap

Velkommen til leksjon # 2. Først av alt, tror jeg at takknemlighet er så viktig i hverdagen. Med dette i bakhodet, I 'm i ærefrykt på svaret for denne ezine, og jeg vil takke deg for å stole på prosessen og tro på deg selv. Da jeg våknet neste dag etter å sette dette opp og så hvor mange personer som abonnerer, brøt jeg sammen i tårer. Jeg skylder alt jeg har opprettet til Gud. Han førte meg til å gjøre dette, og gjennom ham vil jeg hjelpe deg. Jeg er her for å være lett for deg å vite at du allerede har helhet innenfor. Vi har flere lag som vi vil avdekke. Du vil deretter kunne ta nye valg i din søken etter vekttap og være å sette daglige planer for deg selv på plass. Du vil bli overrasket over forskjellen. Min intensjon er at du får resultater!

Når vi fortsetter gjennom hver leksjon, vil jeg være gjennom noe av innholdet i de foreg├Ñende leksjonene i tillegg til oppsummering. Hei, det spiller ’ t vondt for deg å høre informasjon over og over atter, gjør det? Husk det tar 21 dager til å opprette en vane. I leksjon # 1 diskutert vi hvordan alt er bygd opp av energi. Dine tanker er ren energi. Uansett hva du legger ut, er hva du får tilbake. Law of Attraction er satt opp og vil manifestere disse tingene i livet ditt som du tiltrekke seg med dine tanker. Endre dine tanker vil være din største utfordring. Det var for meg, og det tok daglig innsats for å gjøre dette. Når du ser på livet ditt nå, hva har du fått med dine tanker? Hvis du ’ re overvektig, deretter hva tror du om deg selv? Hvis du trodde at du faktisk kan miste vekt, disse tanker ville ha blitt sluppet ut i universet å produsere en helt annen svaret.

Jeg nevnte tidligere Louise Hay ’ s-bok, du kan Heal livet, og i det hun snakker om hvordan sinne er kjernen utgave av vekten saker. Nå, du gjøre din hjemmearbeide tildeling? Lekser tildelingen var å skrive ned disse personene i livet ditt som du ’ re sinte på og husk at du kan ta med deg selv. Du skulle også skrive ned hva de gjorde som gjorde deg sint.

For meg, jeg gjorde ikke ’ føler seg elsker fra enten overordnede, men jeg hadde et spesielt bånd med min far så jeg holdt på sin energi på en mer ødeleggende måte i kroppen min. Min far døde da jeg var fjorten år gammel, og det ’ s en hel artikkel bak at man i en e-bok, Lukk holdt hemmeligheter å overvinne sykdom. Jeg følte ansvarlig for livet og for hans død, og at boken vil detalj alt om hvordan jeg tiltrekkes en forferdelige sykdom fordi jeg gjennomført så mye negativ energi i meg knyttet til barndom. Med dette i bakhodet båret jeg sinne på ikke følelsen elsket og å ha barndommen jeg trodde at jeg fortjente.

OK, klar til å frigi at sinne? Først, jeg vil forklare prosessen. Som en integrerende kroppen terapeut jobber jeg med klienter ansikt til ansikt eller over telefonen til å frigi sine smerter ved hjelp av rask øye-teknologi og emosjonell frihet teknikker. Energi er energi- og kan benyttes over hele verden. Jeg hørte fra en abonnent som hun følte tingly over etter denne prosessen slik at det fungerer. Vi ’ re på dette reise sammen blir støttet av Gud. Det ligner på bønn energi — person-spiller ’ t må være der for å se at bønn works.

Hva er rask øye teknologi (RET)? Det ’ s en teknologi som er utviklet for å gi ut smerte og traume slik at en person kan oppleve kjærlighet og glede på et dypere nivå. Det stimulerer Rapid øye bevegelse (REM) søvn syklusen, en naturlig release-prosessen. Dine øyne flagre når du er i REM-søvn ligner på å se en baby søvn, og dette er hvor det løslate forarbeide finner sted. Hvor mange av dere har opplevd waking opp midt i natt å huske at du skulle gjøre noe? Dette er hjernen din på jobben for deg mens du sover. Vel, i RET, du ’ re våken og du ’ re behandling og slippe dine ting. Det ’ s også guidet bilder, charka lysning, affirmations og livsferdigheter, som er en del av denne prosessen også. RET er stor for å balansere venstre og høyre hjerne fordi venstre hjernen har å vite hvorfor, mens høyre hjernen ser det positive/åndelige aspektet av verden. Dessuten, vi ’ ll bruke emosjonell frihet teknikker (EFT). Forutsetningen av denne teknikken er at når en erfaringer en negative følelser som sinne, det er et avbrudd i kroppen ’ s energi systemet, noe som resulterer i flere ulike symptomer. EFT ligner Akupunkturnåler uten nåler.

Når jeg arbeider med klienter, går vi gjennom seks til tolv økter. Avhengig av hvor mye ting er en gjennomføring vil bestemme hvor lenge varigheten av økter så bare holde dette i bakhodet. Resultatene er helt utrolig som personen føles lettere etter frigir.

Jeg har å nevne en ansvarsfraskrivelse nå du kan utløses av disse prosessene. Jeg vet, jeg vet! Disclaimers er nå en del av våre liv.

Her er det:

Du forstår at disse ezine økter (s) er for vekttap, reduksjon av stress og personlig vekst og du ta fullt ansvar for dem. Dette er ikke en erstatning for medisinske undersøkelser og/eller diagnose av leger. Du samtykker i å holde terapeuten helt fra alle problemer som kan oppstå som et resultat av disse øktene ezine.

OK, har vi det ut av veien. Nå la ’ s fortsette.

Disse prosessene løse den underliggende årsaken til de fleste vekt problemer — behovet for å tranquilize med mat angst som føles av deg med uløste emosjonelle problemer. Før en ’ s underliggende problemet er jobbet med, måtte seg vil fortsette. Dette er grunnen til at mange programmer for vekt-tap mislykkes på lang sikt. Folk kan miste vekt ved hjelp av dem, men siden det underliggende emosjonelle problemet er der fremdeles, behovet for å medisin følelser gjennom mat noensinne vil være til stede. Det har vært min erfaring i å arbeide med mennesker som er overvektig som den underliggende følelser har å bli befridd for at nye valg skal gjøres; ellers vil de bare vende tilbake.

Akkurat nå, lene deg tilbake og tenke på din vrede. Dommer hvor du er på en skala fra 1 til 10 (10 er den høyeste) med din vrede vi snakket om tidligere — som du ’ re sint på og hvorfor. Nå, hvis du ’ re ikke følelsen sinne, deretter kontrollerer du om det ’ s tristhet, skyld eller skam.

Utgivelsesprosessen

Oppgi din intensjon for hva du vil ut av din personlige økten og spørre Gud, engler eller støttelinjene for å få hjelp. Hvis ubehagelige følelser overflaten, erkjenner dem ved å skrive ned hva du ’ re følelse. Du kan lese hele prosessen (du skal gjøre flere ting) til slutten av ezine før du fortsetter.

1) Slå deg til rette i en stol eller på sofaen. Finne to flekker. Ett i hvert hjørne av rommet på øyet nivå.

2) Flytte øynene til venstre og høyre så raskt som mulig å frigi (når du beveger øynene fra venstre til høyre, se på kanten mellom taket og veggen og deretter sakte flytte blikket nedover til søm mellom veggen og gulvet, så gå tilbake til øyet nivå. Det ’ s som en “ zigzag ” sekvens.

3) Etter noen sekunder av dette, kan du åpne øynene bredt og deretter scrunch dem lukket som du puster inn og ut. Gjøre denne nei mer enn tre ganger.

4) Hvis følelser synes fortsatt sterk, kan du gå tilbake til trinn 2 og begynne på nytt. Bare gjøre denne prosessen to ganger.

5) Åpner munnen bredt og store pust, holder det i et sekund og deretter sprenge energi ut for å oppløse i lyset. Du kan gjøre dette tre ganger.

Mens du ’ re gjør den ovennevnte prosessen, kan du si følgende mens du flytter øynene:

Frigi alle traumer/Release alle sinne/utgivelsen alle sorg/utgivelsen alle frustrasjon/utgivelsen alle sorg/utgivelsen alle helplessness/utgivelsen alle hopelessness/utgivelsen alle synd/Release alle fattige meg / Release det.

Energi Omjustering

Tapp Press punkter omtalt nedenfor med de to første fingrene på hånden (indeksen og midtre fingre) 7 - 10 ganger mens gjentatte setningene nedenfor. Her ’ s noen du kan bruke, eller du kan ringe opp din egen å gjøre it unike av situasjonen.

Du ’ ll alltid fylle tomt, og deretter fullføre setningen med samme uttrykket.

Selv om min mor ikke liker meg, godtar jeg dypt og helt meg selv.
Selv om jeg ikke føler elsker fra min far, jeg dypt og helt godtar meg selv.
Selv om min mor ikke tror jeg er god nok, godtar jeg dypt og helt meg selv.
Selv om jeg er flau av min vekt, jeg dypt og fullførte akseptere meg selv.

1) Begynnelsen av øyenbryn mot nesen
2) Siden av øyet (enten øye)
3) Under midten av øye på cheekbone (enten øye)
4) Under nesen
5) Under bunnen lip
6) Høyre under collarbone (enten collarbone)
7) Under armen, om lag 4 tommer under armen gropen (enten arm)
8) Tapp over toppen av hodet til god energi-flyt
9) Danner en knyttneve og gni i bevegelse med klokken over hjertet

Don ’ t bekymre deg hvis du ’ re ikke sikker på om du ’ re trykket rett poeng og sier det bare rett. Du vil fortsatt få resultater. Det er mange energi poeng over hele kroppen. Stole på deg selv og vite at Gud er med deg på veien.

Nå, dømme intensiteten på en skala fra 1-10. Hvis du ’ re ikke på en 1 eller 2, gjentar det å peke.

Du kan tappe hele dagen, spesielt når problemer av mat begynner å oppstå (selv om jeg har denne craving for chips, jeg dypt og helt godtar meg). Jeg gjør en morgenrutine for å tappe og jeg ta med trening, meditasjon og bønn. Jeg Tapp hele dagen, og det holder meg midtstilt, og jeg gjør en natt-rutine. Jeg Tapp når jeg trenger å gjøre en presentasjon og jeg ’ m opplever frykt. Tapp jeg når jeg ’ m om å ha en samtale som er ubehagelig, og jeg ’ m opplever frykt. Jeg Tapp i bilen min. Jeg ’ im sikker på at det må være morsomt å person som er i bilen ved siden av meg. Akkurat som meg blir dette en del av din daglige rutine.

Positiv Affirmations

Sinnet vet ikke forskjellen mellom hva som er virkelig og hva som er forventet. Idrettsutøvere bruker dette konseptet envision seg som allerede har fullført deres prestasjon. De visualisere seg å være triumferende. Dette er hva skiller dem som er vellykket og de som fortsatt presenteres med utfordringer. Du må tro deg som om du har allerede er på din ønsket vekt.

Med dette i bakhodet, det ’ s viktig å bruke disse som om de er allerede forekommer. Når du gjør dette, vil du manifestere og tiltrekke seg nøyaktig hva du fokusere dine tanker på. Bruke disse eller opprette dine egne og si dem hele dagen … flere ganger om dagen. Det fungerer til å sette dem på gule lapper eller 3 x 5 kort så du ’ re påminnet for å gjøre dem. Plasser dem på din kjøleskap, speilet din …..ethvert sted som er synlige.

Takk Gud!

Jeg er min ideelle vekt!

Jeg veie ____________! (Fyll ut tomme med din idealvekt)

Jeg er fred!

Jeg er glad i kroppen min!

Jeg er elsket!

Jeg puster i glede!

Jeg er helhet!

Jeg er vakker!

Jeg har tynne lår!

Jeg elsker deg _____________!(Fyll inn ditt navn)

Jeg kraftig!

Jeg er en sexy, love machine!

Jeg er perfekt for akkurat som Gud skapte meg!

Jeg er så varmt, jeg gjøre brann sjalu!

Jording

Hvis du er følelsen som du ’ re ikke fullt i dette rommet og tiden, her er noen ting du kan gjøre:

• Fast trykk spissen av tungen på taket av munnen bak foran tennene og hold fingertuppene sammen 30 sekunder.
• Plasser din høyre hånd på toppen av hodet mens tenke energi kommer inn gjennom toppen av hodet og flyter ned ryggraden kobler til midten av jorden.
• Tapp over toppen av hodet
• Drikke litt vann

Vi ’ re en awesome team! Jeg takker deg, og vite at du ’ re en fantastisk barn av Gud, hele og fullstendige akkurat som han gjorde deg!

Følg med for mer leksjoner og høre om kraftig rensing og fett brenning produkter. For de siste ni årene har jeg vært i Søk etter en ernæringsmessige produktserie som er der jeg kan sette mitt hjerte. Jeg har prøvd alt tenkelig i min søken etter disse produktene jeg kunne bruke meg selv og fremme til andre. Jeg har funnet den perfekte løsningen. Sjekk ut http://tamiclose.isagenix.com.

Med klemmer og kjærlighet,

Tami Close
Tami@tamiclose.com
www.tamiclose.com

No comments:

Post a Comment