Sunday, February 5, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 3

Whew! Så hvordan du gjøre på den forrige leksjonen? Har du vært praktisere? Det var mye innhold å ta og absorbere, og praktiserer teknikker samt. Jeg ønsket å sikre at jeg tatt det alle så du kunne se det fra start til slutt.


Nå, dette er via e-post, og min økter over telefon og ansikt til ansikt, er lengre. Jeg har sett slike fantastiske resultater med rask øye-teknologi og emosjonell frihet teknikker, og det er bare over en kort tidsperiode. Alle føles en betydelig utgivelse bare etter én økt.


Vi flytter inn i en ny virkelighet med energi terapi. Ta vare på problemet i rask, enkel skritt. Det er svært annerledes enn standard tale terapi, som noen mennesker har brukt
for flere år for å løse et problem. Jeg var her også. Jeg hadde vært å se forskjellige terapeuter av og på, men aldri utgitt problemet før jeg så en energi
utøveren. Jeg forsto del min barndom spilte i mitt liv; Jeg vet bare ikke hvordan du frigir smerte. Når jeg gjorde, jeg følte meg ren eufori (jeg elsker det ordet) og ble en helt annen person. Det er en svært frigjør opplevelse!


Så hvor lang er en økt? Økter er en og en halv timer den første økten til å få informasjon på klienten og en time i etterfølgende økter. Noen mennesker kan faktisk slipper sin smerte i tre sessions….. en kvinne som led av seksuelle overgrep fra hennes far gjorde nettopp. Utrolig, er det ikke? En gang smerte er utgitt, deretter er klienten kjøpedyktig gjøre valg av ny, sunn og leve livet han eller hun kommer til å ha.


Det er utrolig smerten vi holder i våre tanker / våre organer, og som blir grunnlaget for vår eksistens. Vi har en tendens til å leve livet i kamp, og vi tror at dette er hva livet er ment for å være. Vi vokste opp tenker at livet er hardt og strid blir vår komfort.


Vi står fast i våre tanker er det ingen andre valg. Vi tenke i form av grenser, og vi legger disse grensene på oss selv med våre tanker. Gud har fantastiske planer for dere, du vil fortsette å skrelle tilbake lag å vite helhet.


Her er leksene dine. Hvis du have't skrevet affirmations, så denne uken tar litt tid å gjøre dette. Bruke tid hver dag på affirmations. Mer positiv informasjonen du kan hente til spacet energi (dette er hele plassen rundt deg) på daglig basis, jo bedre.


Husk at vi trenger å bryte fri av negativ programmeringen at livet er en kamp. Bruke tid på å gjøre positive ting og affirmations er én måte å gjøre dette. Ha det gøy med denne prosessen. Slå på musikk og dans mens du leser
dem. Jeg elsker movin ' baken musikk. Høres moro, ikke sant?


Igjen, takk for at du tillater meg denne muligheten til å leve min lidenskap. Jeg er skjebnebestemt til å hjelpe deg med å fjerne negative ting slik at du, strålende barn av Gud som du er, kommer til å virkelig oppleve livet på en dypere åndelig nivå.


Jeg kan ikke vente til neste uke når jeg kommer til å snakke med deg igjen. Sjekk ut http://www.tamiclose.com.


Kjærlighet og klemmer,


Tami

No comments:

Post a Comment