Friday, April 6, 2012

�Bodybuilding Sins�, som forårsake ryggsmerter og savnet Workouts: del 5

Velkommen til artikkelnummer fem i våre 5-del-serien "Bodybuilding synder at årsaken tilbake smerte og savnet Workouts". I denne artikkelen skal vi dekke noen enkle, men kraftige trening prinsipper som ofte blir oversett, og er ansvarlig for nesten alle bodybuilding injuries…


Hvis du savnet noen av de tidligere artiklene, kan du vise dem ved hjelp av koblingene nedenfor.


Her er en oversikt over artiklene for å se etter:


1. Artikkelen # 1 - Hvis du velger feil øvelser
2. Artikkel # 2 - trening varianter for smertelindring og maksimum resultater
3. Artikkel # 3 - målrettet Stretching
4. Artikkel # 4 - målrettede øvelser
5. Artikkel # 5 - resten-, gjenopprettings- og personskade forebygging


Resten av artikkelen # 5-, gjenopprettings- og personskade forebygging


Mange av skader som bodybuilders lider av kan lett forebygges bare ved å la kroppen nok tid til å resten...


Mens de fleste bodybuilders skrekk høre ordet "resten", ikke mange vet at det er langt mer å hvile enn bare å unngå overtraining. Når du utfører en tøff trening du ikke bare understreke at muskel eller muskelgruppe, du også plassere stress på kardiovaskulær, neuromuscular og komponenter i immunsystem...


For eksempel, vil mange bodybuilders trene deres bryst 2 - 3 ganger i uken og tilbringe en time eller mer ytelse dusinvis av øvelser bare for pecs…


Mens dette kan høres ok å noen, når du legger til i andre workouts stress kan det raskt legge til for mye stress på én eller flere måter. Jeg hører bodybuilders hele tiden si "Jeg la kroppen min hvile ved å dele opp min workouts" og "jeg jobbet brystet i går så i dag jeg vil trene ryggen min"... det er ikke resten!


Når du trener ryggen, brystet fortsatt får arbeidet, understreket, og det bremser ned din organer evne til å gjenopprette fra stress og reparer skade fra forrige workouts…


Så ikke gutt deg selv og tror at du kan trene på denne måten over lang ordet... det kan ta år eller bare et par uker, men før eller senere din kropp vil bryte ned!


La meg gi deg et eksempel på virkelige liv fra min opplevelse...


Jeg, liker nesten hver enkelt bodybuilder der ute, opprettet muskel ubalanse unknowingly ved å følge workouts anbefalt i bøker, tidsskrifter, osv.


Jeg har trent 4,5 og noen ganger også 6 dager en uke og trodde at jeg var hvile nok ved å dele min workouts… å gjøre en lang historie kort, etter at bare noen få år jeg fikk tendonitis i begge triceps, fordi jeg jobbet brystet, tri's og skulder for ofte, også intenst og ikke balansere ut min Training...


Jeg også hadde lavere og middels ryggsmerter, kne problemer og det bandet tendonitis fordi min workouts for lavere kropp som ikke var balanced… Jeg tilbrakte for mye tid på å gjøre tunge husokkupasjon, for ofte og forsømte viktig muscles…


Disse skader oppholdt med meg for måneder, år og jeg fortsatt kan ha en sporadisk bluss hvis jeg ikke bo i samsvar med et balansert treningsprogram. Jeg var i stand til å opprette denne skaden alder av 22… Jeg er nå 28, og vil måtte tilbringe resten av livet forsøker å hindre disse gamle skader fra kommer tilbake og forårsaker mer smerte og problemer...


Ikke gjør det jeg gjorde! Og hvis du allerede har, du bedre handle raskt og ta en alvorlig kikk på treningen og dine mål, fordi hvis du ikke gjør det, vil du tilbringe resten av livet ditt i smerte og frustrert av alle skader, store og små.


Så her er min...


5 Trinn formel for raskt å eliminere og å hindre Aches og smerter skader


Trinn 1. Hvile og utvinning


Det første du trenger å gjøre er resten! Og Nei, jeg trenger ikke bety å ta en dag eller to av... Jeg mener ingen workouts for minst en uke eller mer... du må gi kroppen din en sjanse til å redusere betennelse før du kan begynne å arbeide på å fjerne eller rette årsaken til problemet.
Du bør også bruke ting som en heten pute, badestamp eller massasje til å redusere betennelse og fremskynde healing og Recovery...


Trinn 2. Identifisere muskel ubalanser


Den neste tingen du trenger å gjøre er finne ut hvilke muskel ubalanser har opprettet din skade eller forårsaker din smerte og arbeide mot å korrigere dem... du kan gjøre dette raskt og enkelt ved å utføre fysiske vurderinger der du leter etter ubalanser styrke og fleksibilitet i alle motstridende muskelgrupper.


Du kan gjøre dette selv, og de er dekket i vår miste tilbake smerte Video-http://www.losethebackpain.com


Trinn 3. Øke fleksibiliteten i stive muskler med målrettede Stretching


Hvis du vil rette en muskel ubalanse, må du øke fleksibiliteten og bevegelsesområdet i musklene som er også tett og forårsaker et problem.


Som nevnt i tidligere artikler, har du fått vite hva muskler må strekkes før du starter strekker seg. Generelt strekke kan eller kan ikke hjelpe… de kan selv gjøre det verre! Har du fått å målrette riktig område og den eneste måten å sikre at du er, er å gjøre vurderinger og finne ut.


Trinn 4. Styrke svak muskler med målrettede styrke øvelser


Det andre store skrittet i å korrigere muskel ubalanser er å styrke svak muskler er å bli overmannet av den sterke og stramt motstående muscle(s).


Det samme er også sant for strengthening… du har å være sikker på at du velger riktig øvelsene og den eneste måten å vite sikkert er gjennom assessments… ikke bruker gjetting når du velger øvelser!


Trinn 5. Overvåke og endre programmet


Nøkkelen til lang sikt smerte lettelse og personskade forebygging er å konsekvent overvåke fremgangen din og justere din program… for eksempel, mens du arbeider med retter og hindrer muskel ubalanser styrke og fleksibilitet av musklene vil endre, og derfor må du deretter/legen om resulta og endre følgelig programmet og workouts.


Du vil vanligvis se endringer i din styrke, fleksibilitet og bio-mekanikere i så lite som 2-4 uker så jeg anbefale/legen om at du resulta deg minst hver 4-6 uker.


Så det har du det... 5 enkle trinn som du kan gjøre akkurat nå for å arbeide med å eliminere smerter eller skader du øyeblikket har, og kontroller at du aldri opprette eventuelle nye å håndtere i fremtiden.


Etter denne fremgangsmåten vil ikke bare hjelpe deg med å eliminere aches og smerter skader, og det vil også tillate du å trene mer intenst og produktivt for å få deg resultatene du ønsker.


Håper du likte og dratt nytte av denne artikkelen serien av og vi ser frem til å høre på din suksess.

No comments:

Post a Comment