Tuesday, April 3, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 4

Hvordan er de praktiserer kommer? Er du bruke tid hver dag for å praktisere RET, EFT og affirmations? Når du gjør deg selv en prioritet, deretter faller alt annet på plass.


Når vi miste vår forbindelse til Gud, for oss selv, og gå vi av sporet. Svaret er veldig enkelt! Bruke tid med deg selv hver dag, og fokusere på deg.


Gjør du unnskyldninger hvorfor du ikke kan bruke tid med deg selv? Kan du komme opp med alle slags grunner til hvorfor du ikke kunne gjøre det?


Ta litt tid nå, og Skriv ned unnskyldninger du vanligvis bruker når du ikke fokusere på du? Eksempel: Jeg kunne ikke utøve fordi jeg hadde å gjøre vaskeri. Bare navn
alt som du kan bruke som en unnskyldning. Hvis du har problemer med vekten, garantere jeg listen blir lang.


Gud skapte du som den mest imponerende personen i universet og tilbringe tid med deg selv ville ta ham. Han vil at du skal føle den gleden og kjærlighet til deg selv. Én måte å tilbringe tid med deg selv er å være takknemlig.


Jeg trodde det ville være hensiktsmessig å ta litt tid å være takknemlig. Det er viktig å ta i bruk som en daglig praksis å uttrykke takknemlighet. Når du er takknemlig for alle du har mottatt, åpner det hjertet ditt å tiltrekke seg store ting. Du
ser på alt på en annen måte, og innse at alt du trenger er gitt til deg av Gud. Hvor kraftig er dette?


En stor daglig praksis er å se guddommelighet i alle ting, og dette er hva jeg ønsker du å akkurat nå. Ta en titt rundt deg på rommet du er i, og Legg merke til alt. Nå, vi skal være takknemlig for alle som du ser.


Jeg er takknemlig for veggene
Jeg er takknemlig for maling
Jeg er takknemlig for datamaskinen
Jeg er takknemlig for windows
Jeg er takknemlig for dører
Jeg er takknemlig for lys


Du får bildet. Se hvor mange ting du kan si eller Skriv ned at du er takknemlig for i bare det rommet alene. Du føler deg en følelse av ro og vil ikke være stresset.


Du kan utvide dette til å inkludere kroppen. Husk å handle som om det allerede skjer.


Jeg er takknemlig for min spinkle kropp
Jeg er takknemlig at mat nourishes meg
Jeg er takknemlig jeg ikke lenger har cravings


Jeg ønsker å uttrykke min takknemlighet til deg, og hvor mye jeg setter pris på du å være en del av livet mitt. Jeg vet at vekten har vært (jeg bruker fortid her) et problem, men husk at jeg vil være lys som hjelper du vet du har alt innen du nå å overvinne dette. Jeg er skjebnebestemt til å hjelpe deg med å avdekke disse lagene du bruker som beskyttelse.


Den store leksjonen er i dag fokus på deg. Det er ingen større prioritet enn deg. Du fortjener det!


Kjærlighet og klemmer,


Tami

No comments:

Post a Comment