Tuesday, July 24, 2012

Det perfekte 35 minuttet Workout

De fleste fysisk egnethet trenere, og trenere er enig i at gjør en slags motstand opplæring og kondisjonstrening, sett opp et godt grunnlag for alle rundt fitness. Hva fleste liker å gjøre er annenhver dag. M-M-F gjør Motstandstrening og gjør aerobic opplæring eller noen andre varianter på tirsdag-torsdag-lørdag. Nå dette er ikke en dårlig ting, men det kan være svært tidkrevende og for personer som har virkelig opptatt liv kan det være vanskelig å gjøre denne typen forpliktelse.


Jeg si hvorfor ikke gjøre begge deler i en treningsøkt? Nå er jeg ikke sier du gjør begge deler i samme dag. Jeg snakker om å gjøre en trening i ca 30-40 minutter som gir deg motstand og cardio for denne tidsrammen. I stedet for å gjøre dem separat, kan du kombinere dem til en mer effektiv trening.


Et annet ord du utfører en motstand utøve, det kan være din egen bodyweight, vekter, kabler, tubing, det spiller ingen rolle. Umiddelbart etter dette er fullført, kan du utføre en cardio bevegelse. Det kan kjøre på plass, hopping knekt, undersetsig thrusts, noe som er aerobic for om (30) sekunder, og deretter fortsette til neste bevegelsen. Gjør si 6-8 motstand øvelser og mellom (30 sekunder av aerobics) la oss si 3 sett. Nå disse 3 sett er uten hviler flytter du kontinuerlig omtrent 35 minutter.


La meg gi deg et eksempel: La oss bruke vekter. 1} 10 representanter av lunges, og deretter kjøre på plass. 2} 10 representanter av knebøying, og deretter kjøre på plass. 3} 10 representanter bicep krøller, nå kjøre i stedet. 4} 10 representanter av fall eller pushups, nå kjøre på plass. Du kan velge noe øvelse du vil bare finne alle store bodyparts. Som jeg sa Velg 6-8 motstand øvelser og 30 sekunder av aerobics og gjør minst 3 sett vekslende. Dette er fett brenning øvelse.


Tro meg når jeg sier dette ikke er for svak til hjertet. Du vil være puste tungt raskt. Skjønnhet er det sparer tid og kutt workout time i halvparten. Når jeg først har prøvd dette jeg gjorde det gjennom de tre settene, men det var ikke lett. Hvis du har til å slutte å gjøre dette. Fange en bredde, og deretter avslutte den. Du vil gradvis forbedre som du fortsetter å gjøre denne øvelsen-protokollen.


Nå for folk som ikke har vekter hjemme eller ikke ønsker å gjøre dette på sine lokale workout-establisment, eller er bare leter etter en skifte av tempo, har jeg funnet den perfekte alternativet. Et komplett system for under $50. For menn og kvinner. Du får et fargesystem 3 kabel for spenning, en video for å følge med, en håndbok, og reiseveske. Det er veldig bærbar. Og treningen som du får i 35 minutter er fabelaktig. Navnet på dette produktet er {BODYLASTICS}. Virkelig bør du sjekke dette ut. http://www.bodylastics.com/?IMG=3 & kbid = 118


Når jeg er presset for tiden, og ønsker en drapsmann trening er dette hva jeg bruker. Så får jeg både motstand og cardio i (1) 35 minutters trening. Jeg anbefaler dette produktet for personer som ønsker et treningsstudio i en pose. Utmerket for personer som reiser. Gir den en prøve og behage utleie meg vite hva du synes.


Urt Daly jr.

No comments:

Post a Comment