Wednesday, July 18, 2012

Lukk holdte hemmeligheter til vekt tap leksjon # 8

Livet er ekstraordinære fylt med fantastiske mennesker opp for å lære oss ting. Mitzi, en spesiell venn fra high school, sendt meg en bok, spillet livet og hvordan du spiller det, når jeg var sliter med en sykdom år siden. Forfatteren snakker om lovene i attraksjonen, som jeg har skrevet om tidligere. Dessuten, skriver hun, "intet menneske er din fiende, intet menneske er din venn, hver mann er din lærer." Når du ser på livet på denne måten, blir det så enkelt. Snarere tror enn bli fornærmet av hva en person sier til deg, en ny tanke. Hva er denne personen undervise meg? Hva kan jeg lære fra denne personen? Denne boken forandret livet mitt, så den viste meg hvordan kan jeg endre mine tanker. Jeg hadde alltid fungerte fra et fundament av bekymring og frykt. Bekymring og frykt er lavere vibrational energier, og deretter jeg tiltrekkes lavere energier. I dag, jeg ser ting som er helt forskjellig som et resultat av mine tanker, og er så takknemlig for denne transformasjonen. Jeg er nå tiltrekke høyere vibrational krefter og am overrasket som viser opp for meg!


Hva jeg ønsker å gjøre er skrive ned toppen fem folk i livet ditt. Ikke prøv og analysere dette – bare Skriv ned disse menneskene som første pop i din sinn. Nå, Skriv ned leksjonene de lærer deg. Dette kan være en utfordring hvis det er konflikt med noen av dem. Jeg leste en gang at sanne sjel med vennene dine er de som utfordrer deg til å bli bedre.


Du har fått mange flotte gaver. Du er å dele dine talenter med verden. Ved å forbli sittende fast i vekt-problemer, er du ripping av verden av hva du kom til denne jorden for å gjøre. Nylig har jobbet jeg med en personlig trener som sa akkurat disse ordene til me.... at hvis jeg ikke var dele min talenter, var jeg rippe av verden for alle som Gud ment for meg. Dette virkelig gjorde en kraftig påvirkning. Alt du er i dag er på grunn av dine tanker og beslutninger som du har gjort som følge av disse tankene. I boken, hvis du tror du kan, kommer beslutningen om ordet fra Latin rot betyr "å avskåret fra." "Det kommer en tid i hver persons liv når gjør en avgjørelse er virkelig nødvendig. En beslutning der du trodde så dypt i hva du ønsker at det ikke noe alternativ for å deaktivere tilbake."


Foreta en beslutning i dag å få din makt tilbake og miste vekt. Svarene er i deg. Behold fokusert på målet ditt. Omgi deg med mennesker som vil støtte for beslutningen om og slipper dem som vil ikke. Gi opp livsstilen som støttes ditt vektøkning. Se vekten som en gave til deg slik at du blir bevisst i å bli alle du kan være. Vi alle gå av sporet og vekten blir en påminnelse om at du ønsker noe annet, noe som gir mer mening. Igjen, det er veldig enkelt. Å sitere Wayne Dyer, "Omgi deg med betingelsene du vil produsere."


Hvem er menneskene du skal omgi deg?


Hvem er menneskene skal du har begrenset kontakt?


Hvem er menneskene du kommer til å la gå?


Bare for å fortelle deg hva som kommer i januar. Jeg vil være å tilby en teleconference samtale som hjelper deg med å skissere dine mål for 2005. Det bare kostnaden deg er prisen på telefonsamtalen. Jeg er så glade for å kunne snakke med deg, jeg er shakin' min booty akkurat nå i påvente.


Husk at du allerede er helt og fullstendig akkurat som Gud skapte deg. Du er peeling tilbake lag for å oppdage skjønnheten som allerede finnes, trenger du bare å se den. Rask, ta et speil eller gå stå foran speilet og gjenta etter meg. Legge energi inn disse ord og smile mens du sier dem.


Jeg er den vakreste personen på denne jorden!
Jeg er en fantastisk barn av Gud!
Jeg kraftig!
Jeg er Guds gave til verden!
Jeg min ideelle vekt!
jeg elsker meg selv!


Takk for at du!


Kjærlighet og klemmer,


Tami
http://www.tamiclose.com
http://www.closekeptsecrets.com

No comments:

Post a Comment