Saturday, July 7, 2012

Hvor rask er hurtigmat, virkelig? Løpet er I!

Jeg kunne ikke hjelpe det. Min nabo var posisjon ut på hennes nesten daglig trek til den McDonalds Drive-thru. Jeg var i ferd med å starte middag. Hvem ville vinne?


Jeg krydret steker og putte seg til side. Jeg vasket og poked poteter "bake" i mikrobølgeovn. Fire opp stovetop grillen og kaste på steker. Starte mikrobølgeovn i 5 minutter.


I mellomtiden har jeg laget en salat – salat, tomat, løk, shredded gulrot og en liten brokkoli.


5 minuttene er ute. Slå steker. Slå potetene og satt for en annen 5 minutter.


Jeg la også merke til at det var fortsatt noen cantaloupe, slik at jeg kuttet opp noe av det også.


Middag er gjort, og Diane er ikke tilbake ennå!


Hun har vanligvis en McChicken og en stor Cola. Fordi det er en kylling mener hun at det er sunnere. Og hun mener det er raskere og enklere. Hmmmmmm


En McChicken og en stor Cola er 730 calories. Ingen frites. Kan du forestille deg?


En 6 oz. filet, bakt potet-med smør, kastet salat med dressing og cantaloupe kommer på ca 560 calories.


Min middag var varme og frisk i ca 20 minutter.


Hun tok 40 minutter å komme tilbake å spise kald mat.


Hennes «middag» koste ca 5 dollar.


Min middag koster rundt 6 dollar per person (jeg bare kjøpe filets når de er på salg). OK, ville kyllingbryst ha vært billigere og sunnere. Nåvel. Men jeg bruker ikke noe gass.


Hun hadde ingen retter.


Min retter var minimal.


Jeg er en størrelse på 4.


Hun har en størrelse 28 og voksende.


Hvilke hurtigmat ville din foretrekke?

No comments:

Post a Comment