Sunday, July 15, 2012

Til tror jeg pleide Å Hate grønnsaker...

For så lenge jeg kan huske, mine foreldre har alltid hatt et helvete av en time å få meg til å spise grønnsaker. Mamma ville, når vi hadde noen til middag, holde nattevåking ved min side, venter for meg å svelge de leafy greenene sammen med kjøtt. Til sin forferdelse, ville jeg fortsatt forlate noe som lignet veggies, som dannet en pyntebord rundt min plate.


Når jeg ble invitert til å prøve ut ansikts vare Senterets Dual VEtamin behandling (DVT), jeg tenkte for meg selv, "hvor fint, akkurat det jeg trenger etter brenning meg dårlig på stranden!" Tanken varte ikke lenge fordi jeg snart fant ut at "dobbelt" del av behandling kalles for en masque laget av grønnsaker og Vitamin C, to ting som jeg ikke var veldig glad i. Men jeg viste seg for min planlagt behandling likevel tenker at ting skal være godt for kroppen, og i dette tilfellet, ansiktet.


En ansikts å huske
Så av til midten jeg gå, med min virgin ansikts hud – betydning, uberørt av noen form for behandling, men definitivt gråte ut for en – scrubbed ren. Når jeg kom dit og min møtende sykepleier foreslo at jeg få skjegg, jeg var spent på å fortelle henne at det var umulig med hennes hender hele mitt ansikt og hals. Unødvendig å si viste hun meg feil.


Det første skrittet av behandlingen allerede hadde en avslappende effekt på meg. Min sykepleier startet lathering mitt skuldrene, halsen og ansiktet med rensing lotion. Dette måtte være den mest behagelig duften noensinne å invadere mine sanser. Hun gikk videre til å gi meg en massasje i 10 minutter, som var avslappet skuldre og øvre rygg området.


Ansiktet mitt ble også gitt en svak massasje for å forbedre blodkretsløp. Ikke for mye om min sykepleier forklart, fordi deretter olje glands ville være over-stimulated, noe min problemet kombinasjon fet og tørr hud ikke trenger.


Forfriskende hud spandere
Etter at forfriskende og avslappende massasje, sykepleier fortsatte å blande komponenter i DVT masque-en fusjon av Dill essensen og Vitamin C fra appelsiner. Hva jeg umiddelbart merke til var søt, tangy duft av blandingen, en far cry fra min forventet veggie-lignende lukt som jeg så skrekk under mealtime.


Deigaktig blandingen ble brukt til mitt ansikt, selv over min eyelids og lepper for selv dekning. Masque var kult, nesten til punktet at det virket som mint candy smelte i munnen min.


Rejuvenating fix
Mens var innstillingen forfriskende masque, forklarte sykepleier virkningene av Dill essensen og Vitamin C på min hud. Hun sa at a-Vitamin C var ideell for ansiktet mitt kvise-laden som det fremmer sår lege. A-vitamin c også stimulerer og øker produksjonen kollagen i dermis, redusere sjansene for rynke dannelse og øker hudens elastisitet.


Dill, derimot, inneholder protein, kalsium og kalium. Det er kjent i kinesisk og vestlig medisinske kretser som en healing urt som gir en beroligende effekt og hemmer bakterievekst.


Som min sykepleier nummerert masque's fordeler, var jeg stille gjøre kampen med min eldgamle overbevisning for å holde deg unna spiselige planter. Jeg langsomt begynte å verdsette grønnsaker, en klar første for meg — noe jeg aldri trodde ville skje i denne levetid. Og å tro at alle tok det var en dobbel VEtamin behandling ved ansikts vare Centre, et sted der jeg minst ventet min "konvertering" for å finne sted.


Sizzling ettermiddagen, gikk jeg ut av bygningen med en synlig glød, en som varte lenge før etter min middag dato den kvelden. Takk til DVT (som for øvrig, er tilgjengelig i alle ansikts vare sentre landsomfattende), jeg gikk med en målrettet gangart og med min hake opp for hele verden å se fantastiske aura timelange behandling gjorde for meg.


Og å tro jeg pleide å hate grønnsaker!

No comments:

Post a Comment