Sunday, November 4, 2012

Hoodia Gordonii - Hoodia kaktus - der ville min appetitt gå? Min erfaring med ren Hoodia

Hvis du er i urter og naturlige botemidler, har du utvilsomt hørt om Hoodia Gordonii kaktus, den siste naturlige diet oppdagelsen for å undertrykke appetitt. Ren Hoodia (Hoodia Gordonii i den reneste form), fungerer som en naturlig appetitt suppressant, og har hjulpet sine tilhengere naturlig dempe deres appetitt, og følgelig tar lbs av.


Så, hva er Hoodia nøyaktig? Hoodia Gordonii kaktus er faktisk en kaktus av "saftig" cactus familien som stammer, og for tiden bare bor inne Afrika Kalahariørkenen. San buskmenn i Kalahari ørkenen, en av de eldste og mest primitive stammene, har spist Hoodia kaktus i tusenvis av år, å undertrykke appetitt under deres lang jaktturer.


Kjemiske virkestoffet i Hoodia kaktus som er antatt å være hovedansvarlig for nedgangen i menneskelig appetitt er et tidligere uoppdagede molekyl kalt "P57". Gjeldende spekulasjon er at P57 molekylet er den viktigste årsaken for appetitt undertrykkelse, men at dette også mest sannsynlig fungerer i samklang med Hoodia kaktus andre kjemiske forbindelser, ikke bare en bestemt sammensatte, siden dette er vanligvis veien naturlige urter vanligvis arbeider i menneskekroppen.


Min historie


Jeg begynte å ta en ren Hoodia supplement ca to uker siden til å dempe min tilsynelatende "avgrunnen" appetitt og kanskje kaste et par pounds for sommersesongen. Jeg har tatt to av Hoodi piller hver morgen med et fullt glass vann, og vanligvis vente min typiske time før du spiser frokost. To Hoodia-piller en dag er alt som er nødvendig for om lag seks til åtte timer med appetitt undertrykkelse, så jeg bare trenger å bekymre deg for å ta det en gang eller to ganger daglig, avhengig av mine mål, som er en bonus for noen som glemmer å ta piller.


Det produseres nesten en umiddelbar nedgang i min appetitt. Jeg fant at, mens jeg fremdeles fikk sulten på mine måltider, ville jeg bare spiser omtrent en halv til tre fjerdedeler beløpet jeg vanligvis ville forbruke. Ikke bare det, men mine måltider fylt meg opp helt, og jeg følte meg satiated, ikke fremdeles sulten på "dessert" eller mer mat.


Som jeg nevnte tidligere, gjøre jeg fremdeles få sulten, men selv mine følelser av sult har blitt merkbart "sløv". Nå, ikke misforstå, jeg tror fortsatt trening og spise rett mat er nøkkelen til sunn og langvarig vekt tap og vekt vedlikehold, men hvis du leter etter en "hoppe-start" til kosthold, eller du trenger bare å gjenvinne noen appetitten kontroll og viljestyrke, men du trenger hjelp med å justere din kropp og biologiske sult signaler, Hoodia piller (ren Hoodiaikke lav kvalitet såkalte "hoodia" piller med fyllstoff - det vil ikke fungere det samme!) er en fin måte å hoppe starte deg selv inn i en bedre og sunnere livsstil.


Interessert?


Nå, en ting før du la fingrene gjøre turgåing på et Hoodia Googlesøk etter den nærmeste Hoodia supplement! Gjør absolutt sikker på at produktet du velger er en ren Hoodia supplement, uten fyllstoff og andre ingredienser. Bare ren Hoodia vil faktisk dempe appetitten.


Andre "falske" Hoodia kosttilskudd kan inneholde koffein og andre skadelige og/eller unaturlig ingredienser som faktisk kan hindre din vekttap innsats ved å øke din appetitt todelt når supplement er avviklet.

No comments:

Post a Comment