Friday, November 2, 2012

Stor rask vektløfting rutiner

Her er noen grunnleggende rutiner som jeg finner virkelig kan presse musklene dine og din utholdenhet. Jeg har fått løfte vekter for en rekke år, så jeg har gjort mye for å eksperimentere over den tiden. Disse treningsøkter kan være spesielt nyttig hvis du er begrenset i hvor lenge du kan trene.


Første trening jeg liker å kalle bare "total muskel failure". La oss innse det vi ikke har mye tid i dag, og folk får fatter og fatter hele tiden. Hvis du er lei av å ha din reservehjul fylle opp med luft litt mer hver dag, er det på tide å gjøre noe med det med hva liten tid du har til overs. Forutsatt at du har en gym medlemskap eller ditt eget utstyr, bør du først skrive ned på et stykke papir antall øvelser du tror at du har tid til. Hvis du bare har er 30 minutter, så du sannsynligvis kan få minst tre store kroppsdeler gjort i en treningsøkt. Deretter kan du tilbringe et par dager rehabilitering, siden jeg antar du ikke har mye tid uansett. Selv om alt du trenger er tretti minutter til overs en uke vil dette gjøre en forskjell i din styrke og muskel vekst. Men la meg si, skjønt, det ville være mye bedre hvis du kunne løfte minst tre ganger i uken og passform i cardio øvelser resten av uken, men vi har å jobbe med det vi har. OK, for tiden crunched fyren eller jente la oss ta benkpress første. Varm opp i fem minutter eller så på en ellipsetrener eller andre cardio maskin. Deretter gjør du ett eller to lett oppvarmingstid sett. Du må vite din egen kropp. Ta tiden du trenger til å varme opp musklene og få blodet flyter. Du trenger ikke en skade. Når du har fått varmet opp, deretter med et lett mengde vekt gjøre åtte reps på benkpress. Deretter Legg si en annen 10 til 20 pounds avhengig av ditt styrke. Gjøre en annen 8 reps. legge mer vekt på nytt. Du bør være i stand til å øke vekten 3 - 7 ganger. Når du ikke lenger kan oppnå mer enn 4-6 reps, stoppe. Så gå ned igjen 10-20 pounds denne tiden gjør så mange representanter som du kan. Fortsetter å ta vekten, og oppbevare gjør settene før du kommer tilbake til der du startet. Hvis du har en partner som dette vil fungere enda bedre. Du kan ha dem hjelpe endre vekten ut. Husk at du ikke har tid til resten. Du bare holde det gående. Innen du er ferdig bør du føle deg ekstremt pumpet opp. Avhengig av din fysiske condition, kan du være veldig sår neste dag.


Nå som ikke skulle ha tatt svært lang, kanskje 10 minutter. Nå gå og gjør en lignende rutine med en etappe øvelse som knebøy eller uansett hva din favoritt kan være. Nå som bena er sår, så la oss gjøre noen lat rullegardinmenyene ved hjelp av samme metode. Det er opp til deg å presse deg selv, og være ærlig med deg selv. Gjøre det før du ikke kan gjøre det lenger. Husk jeg ikke er en lege. Denne typen rutine er hva jeg har brukt for å komme gjennom en treningsøkt raskt og fortsatt presse kroppen min til det er grense. Som Clint Eastwood sa en gang "en mann got å kjenne sin begrensning". Så hvis du er i tvil, bedre være trygg og arbeide din vei opp, og kanskje se en lege for en sjekk for å se hvor du er fysisk.


Den neste rutinen er rask, men du trenger litt mer tid. Dette er mer for erfarne body-builder. En time ville være nesten perfekt. Det er noe jeg plukket opp med å lese om en type trening Sylvester Stallone gjør, og siden jeg er en stor steinete fan jeg måtte prøve den. Jeg følger ikke Stallones trening helt til brevet fordi jeg elsker å blande opp min trening hver sjanse jeg får. Det grunnleggende prinsippet er dette, en trening du vil berøre på alle de store muskelgruppene både presse og trekk øvelser. Jeg liker vanligvis å få det ut av veien første som benk eller knebøy tunge øvelsene. For benk ville du gjøre hva vekt du kan med hell gjøre for 20 reps, så når du klar for neste sett, gjøre uansett tyngre som lar deg å løfte knapt 6-8 reps. gjør bare to sett for hver kroppsdel. Igjen tror jeg det er en god idé å planlegge ut hvilke oppgaver du ønsker å få gjort i treningen forut for sin tid, men i denne treningen du burde ha gjort tilbake, Ben, brystet, magen og armer. Vær advart denne treningen er flott for å skyve din utholdenhet, men bytter ut fra push- og pull angir som dette kan gjøre deg syk. Du kan selv passerer hvis du presse deg selv for hardt. Oppkast er ikke uvanlig. Så vær forsiktig før du vurderer denne rutinen. Ikke gå for langt over en time.


Nå er det ingen erstatning for å ta din tid og bygge opp din trening nivå over tid, men hvis din rimelig i form og har å jobbe ut i en hastverk vil disse trening strategier hjelpe deg til du får mer tid. Selv om du er ute av form du burde være i stand til å gjøre første Workouten planen ved å redusere mengden vekt du legger til din setter og gi deg selv litt tid til å hvile. Men her er tingen, hvis du holder tilbake fordi du er lat, og ikke av helsemessige årsaker, så du er bare juks selv.


Du er den som har å se på deg selv i speilet hver morgen. Hvis du ikke trener nå, da begynne et sted. bare gjør det.

No comments:

Post a Comment