Friday, December 7, 2012

Et Ab øvelsen For alle!

Jeg har ikke mye av et problem med magen pose eller bule, siden jeg har gjort en ab trening eller en annen for de fleste av mitt liv å gjøre min abs flat.


Men de fleste av dere ikke har gjort noen slags ab øvelsen nylig eller noen gang i livet ditt slik at du kan ha nytte av min erfaring med en bestemt ab øvelsen spesielt.


Jeg vet en liten ab øvelsen som kan bokstavelig talt spikke livlinjen og arbeide din abs på samme tid. Hvis du jobber flittig i denne ab øvelsen, som er.


Her er min ab øvelsen:


Ligg på ryggen med din knærne bøyd, føttene hvile mot gulvet.


Bøye din rett ben sidelengs og hvile din høyre ankelen på venstre kneet.


Koble fingrene bak hodet og situp, kronglete overkroppen din som du gjør, slik at din venstre albue berørt høyre kneet.


Deretter ned igjen, og gjenta 20 ganger. Hvis du er en nybegynner på ab øvelsen kan du jobbe deg sakte, starter med fem ab øvelser hver dag og hver uke å legge til en mer ab trening på.


Gjøre denne ab øvelsen med begge beina, hvile din venstre ankelen på høyre kneet idet du gjentagelse valgte mengden crunches.


Jeg tok min livet og ned en tomme gjøre denne ab øvelsen, og jeg har aldri gått tilbake. Det er ingen grunn til hvorfor du ikke kan også!


tro meg. Når du begynner å bruke dette vil du begynne å se resultater snart.

No comments:

Post a Comment