Sunday, December 30, 2012

Lukk bevarte hemmeligheter å vekt tap leksjon #10

WOW! Her er vi på leksjon #10. Ikke har det vært en fantastisk reise over disse to månedene? Hva du oppdager er alle hemmelighetene til din vekttap er i deg. Du har alltid hatt strøm i deg å miste det; du behøvde rettferdig å oppdage at du holder at makt. Som kvinner føler vi vi trenger for å administrere universet og det er en veldig ansvar. Når dette skjer, vi ta vare på alles behov først og deretter forlate oss til den siste og mister vår makt. Vi finner vi kjøre på tom mesteparten av tiden og lurer på hvorfor vi sliter med vekten. Hvem er vi virkelig sint på? Oss!


Når jeg gjorde noen introspeksjon arbeid når jeg fikk syk år siden, jeg var virkelig sint på meg. Jeg slet med mitt ekteskap, og jeg holdt blaming min mann. Så Gud holdt sende meg meldinger, "Tami, dette er om deg og lære om deg." Jeg hadde noen hjerte til hjerte samtaler med Gud forteller ham at det ikke var om meg-det var min mann. Jeg følte meg som en liten gutt med fingrene i ørene mine forteller Gud, "Neener, Neener, Neener. Du er ikke sjefen over meg!" Og deretter kjøre unna. Gud, holdt i hans milde, kjærlig måte insistere på at jeg trengte å arbeide på meg selv. Jeg lyttet til slutt! Jeg kan være ganske sta. Kan du forholde seg til dette? Da hadde jeg AHA øyeblikket. Jeg ga bort min makt ved å ha å glede andre. WOW! Hva en åpenbaring! Når jeg har et øyeblikk hvor min makt ønsker å snike meg ut, jeg bare få et tau og lasso det og rope, "Oh, nei du ikke! Du kommer på tilbake til momma! "


Jeg har bare nylig sett The guddommelige hemmeligheter av Ya Ya for andre gang. Denne filmen viser hva kan manifestere når vi holde på våre ting og gi bort vår makt. Det påvirker oss og dem rundt som vi kommer i kontakt i generasjoner. Denne filmen også viser kraften i søsterfellesskap og gir mye humor og liming som kan skje... Med dette i bakhodet, vil vi skal gjøre en liten Ya Ya-leksjon. Klar Ya Ya's? Jeg kan ikke høre deg. er du klar? Rope det fra hver celle i kroppen din. "Jeg er klar til å løslate meg ting og ha gøy." Husk at klær er valgfritt! Tross alt, du er i komforten av ditt eget hjem, omfavne kroppen din og fortelle det at du elsker det.


Før vi begynner, trenger jeg å forklare noe om chakraene. De er spinning sirkler av energi i kroppen din og styrer det endokrine systemet. Med dette i bakhodet bringe de din hormoner og dermed dine følelser i balanse. Vi kommer til å fungere med en bestemt chakra-din makt chakra.


Ta et dypt pust og føler energien rundt deg som du realisere hele effekten innenfor. La en hånd på solar plexus, som ligger i området mellom navlen og rib bur. Mens rubbing hånden mot klokken over solar plexus, vil jeg du skal gjøre rask øye flytte øynene fra venstre mot høyre. Finne to punkter på veggen, slik at du kan flytte øynene fra venstre til høyre. Nå starte opp på taket flytte øynene i en sikk sakk format helt ned til gulvet. Mens du beveger øynene, gjenta etter meg: jeg slipper smerten jeg slipper traumer, jeg slipper skyld, jeg slipper sinne, jeg slipper sorgen, jeg slipper alle negative følelser fortid, nåtid og fremtid. Hvordan føltes det?


Vi kommer til å aktivere din makt nå! Mens rubbing hånden med klokken over solar plexus, fortsette med raske øyebevegelser som ovenfor og gjenta etter meg: Jeg har min makt, jeg beholde min makt, jeg elsker min makt, jeg er en kraftig barn av Gud, jeg elsker meg alltid. Hvordan føltes det?


OK, nå skal vi ha gøy. Nå som vi har våre strømmen igjen, la oss gjøre en Ya Ya makt seremoni. Visualisere deg, meg og alle som du ønsker å være i en sirkel av lys under stjernene sent på kvelden. Månen er lyse og belyse sitt fulle potensial. Vi skal månen... oopps jeg mener vi er månen lyser vår fulle potensial. En dag vil jeg måtte fortelle deg om mine mooning erfaringer.


Vi puster i vår makt! Vi er iført våre slinky kjoler og svaiende hendene opp i luften. Darn, ser vi bra! Noen starter tromming og vi danse til takten av trommelen mens chanting kraften sangen, ive fikk Da makt og du ikke!" Holde chanting sakte først, og deretter høyere og høyere til du skriker det fra dypet av sjelen din. Vi er Ya Ya og sanne Ya Ya beholde alltid sin makt. Det er gjort nå og for evig.


Hva en seremoni! Takk for å bli med meg i Power seremonien. Gud ønsker vi skal holde makten. Det er hans jobb å styre universet, slik at du slipper å.


Holde oppe det store arbeidet. Du er AWESOME!


Kjærlighet og klemmer,


Tami
http://www.tamiclose.com
http://www.closekeptsecrets.com

No comments:

Post a Comment