Thursday, December 6, 2012

Sannheten om din akne Problem!

Som en god mange mennesker har jeg vært utsatt for akne vulgaris (hva et passende navn for slike vulgære sykdom) den medisinske termen for kviser.


Min akne problem har gjort meg forverret, gjorde meg gråte, og gjorde meg sint. Tusenvis av mennesker hvert år er rammet av en akne problem, og deres akne problem gjør recluses ut av altfor mange tenåringer og med voksne.


Din akne problem er forårsaket når porene komme tett og fet materialet laget av sebaceous kjertel akkumuleres, og en "kul" vises under huden- eller kanskje en whitehead eller en blackhead (en comedone).


Blackheads er ikke forårsaket av skitt, men av discoloring effekten av luften på fet materialet i den tette pore. Hvis dette stoffet blir infisert en kvise resultater.


Det er den medisinske forklaringen for kviser, men hva folk virkelig ønsker å vite er "Hvordan blir jeg kvitt min akne problem!?"


Som alle kan fortelle deg det verste tingen å gjøre er å presse eller "pop" en kvise. Fordi dette ikke vil bare føre til akne problem å forverre, men kan resultere i livet lang arr.


Uansett hva du ser på TV eller i filmer og uansett hva noen i din familie eller hva noen venn forteller deg, ikke pop at kvise.


Jeg snakke fra personlig erfaring, min akne problem var så ille at jeg ikke orket det så jeg popped kviser prøver å være proaktiv i å bli kvitt dem.


Det er feil metode for å få involvert i å gjøre noe for å bli kvitt av akne problem. Jeg er fortsatt betale for å gjøre det av arrene som fortsatt på ansiktet mitt.


Den rette måten er et enkelt triks jeg lærte at leksjoner akne dramatisk:


Damp ansiktet ditt om natten over en varm bolle med vann i 20 minutter før du trekker deg tilbake til seng (dette skal være etter vask ansiktet ditt grundig med en svak rengjøringsmiddel som Olays eller Neutragena's facial kluter)


Og deretter massasje en halv teskje av castor olje på ansiktet ditt i ca 1 minutt, til ansiktet ditt er bare lett skinnende.


Dette vil hjelpe holde porene åpne og hindre nye kviser fra forming (den dampende åpner du porene og hjelper kvitte seg med gamle kviser).


Om morgenen bør du vaske ansiktet ditt igjen umiddelbart etter våkne og steam ansikt igjen i 20 minutter.


Etter dampende ansiktet i morgen sprute ansiktet med kaldt vann og tørk deg.


Gjør dette konsekvent hver natt og morgen for optimale resultater i oppklaring akne problem.


Nå som du er bevæpnet med denne informasjonen sette den til å bruke i kveld og se forbedring som din akne problem fades og huden begynner å gløde etter bare en kort tidsperiode.

No comments:

Post a Comment